Gizemmihra 15 gün beklemek zorunda değilsiniz. Perinatologa da gittim ve özellikle sordum.1 2 3 gün sonra da yapılabilir ikisinin işlevi görevi farklı , herhangi bir sıkıntı olmaz demişti.Ama illa ben psikolojik olarak kendimi böyle rahat hissedeceğim diyorsan 15 gün sonra olabilirsin demişti…😊 Aynı gün yaptırmak zorunda değilsin.Sonuçta ikisi de ağrı yapabiliyor kolda.
Ben ctesi Biontech oldum , 2 hafta sonra tetanozun 3. Dozunu olacağım.
ondan 2 hafta sonra tekrar Biontech 2. Doz olacağım.