Merhabalaaar 🙋🏻♀️ İlk gebeliğimi yaşıyorum şu an 12+3 teyim. Eşimle hiç planlamadığımız süpriz bir gebelik bu Allah verdi resmen. Bu postu açmamın sebebi de şu; ailemle yıllar önce koptuk yani destek alabileceğim bir annem veya babam yok. Aile yakınım da yok. Dünyalar tatlısı bir kayınvalidem var ama o da başka şehirde yaşıyor. Uzun lafın kısası bana yol gösterecek kimsem yok. Süpriz gebelik olduğu için de yeteri kadar araştırma yapamadım, her şeye internetten bakıyorum ama güvenemiyorum işte. Herkesten ricam hamilelik boyunca neleri kesinlikle yapmamalıyım neleri yapmalıyım bana öneri yapabilir misiniz?