Kızlar şekerim var mı yok mu bilmiyorum doktor bana suyun fazla deyince gittim açlık kan şekeri verdim ve yüksek çıktı ve ilk defa 33 haftada fazla denildi ama daha önce kan şekerim hep normaldi doktor bazı genetik faktörlerden bahsetti ama inşallah şekerdendir. Çünkü açlık ve tokluk fazla çıkıyordu ben kendim olcuyordum evde sizce şekerden mıdır 35ten sonra sonra düzeldi başka doktora gittiğim de bana normal olduğunu söyledi suyumun eğer şekerden olmasaydı düzelmezdi değil mi hayırlı ve sağlıklı doğsun inşallah dua edelim🤲🤲🤲🤲