eslene Kızlar selam eşimin annesinde kalp rahatsızlığı var doktor ilaç tedavisinin yanında reduvasc diye bi takviye vermiş bu konularda biraz titiz bi kadın kendisi emin olmadan içi rahat etmiyor aranızda duyan bilen var mı?
elifgulen eslene Benim eşimin kolestrolü var eczacı vermişti kolestrolünü düşürmeye yardımcı oldu tabi yediklerine de dikkat ediyo
Kereminannesiiiiiii eslene bende kalp hastasıyım doktorlar her ilacı vermez bize zaten. Eğer doktor yazmışsa içi rahat bir şekilde kullanabilir bence.
hasretvarol eslene Annem tansiyon hastası hipertansiyonu var onun için verdi doktor şimdi daha dengeli eskiden gün içinde düşüp yükseliyodu
eslene hasretvarol Doktor genel kalp sağlığı için verdi ama tansiyonu da var ona da iyi gelir o zaman
eslene hasretvarol Baktım da internetten balık kolajeni içeriyomuş ben kolajeni sadece cilt için sanıyodum