Ayserose1001 büyük ihtimalle yerleşme kanamasıdır. Bendeki ilk belirti oydu. Adetime 10 gün kala bi lekelenme. O gün de yeni sipariş ettiğim testler gelmişti test yaptım pozitif çıktı. Doktora gittim gebersin dedi. Yerleşme kanaması dedi 😊 hadi inşallah