Sedaumt52 Merhhabaaa anneler 🥰 biz bugün 21+2 olduk tetanoz aşılarınuzı ne zaman oldunuz ve şikayetiniz Oldu mu ? Haydi sohpetteee 🥰😍
gunesveguney Sedaumt52 18. Haftada ilk doz 31. Haftada ikinci dozu oldum kol ağrısı dışında bi ağrı olmadı ama kol ağrısı da öyle böyle değil Ya ikinci doz hele yukardan vurmuş sanırım 12 günde geçti 😂
busra5501 Sedaumt52 ben oldum tedirgin etmek istemem kol ağrım çok oldu parol içmeniz öneririm ben içmedim sonra dayanamadım. Onun dışında iki gün eklemlerim ağrıdı geçti.
miquelle hic asi olmasak olmaz mi ya , zaten bu tetanoz asisi eskiden kadinlar evde tarlada orda burda yaptigi icinmis , simdi nasil olucaz tetanoz bu zamana kadar olmadiysak..
Kubralkakan miquelle bende olmayı düşünmüyorum. Şu pandemi döneminde yapılan çelişkili hareketlerden dolayı ilaçlara ve aşılara karşı önyargım oluştu
secoz Sedaumt52 18 ve 24. Haftada olmuştım sanırım tam hatırlamıyorum çalışıyordum rapor istedim ağrım olur diye ebe gidip yatma yatarsan yan etkili olur dedi işe gittim sadece kolumda geceleri Ağrı oldu ☺️
Nureylaa Sedaumt52 20 eylülde oldum hiç bir şey hissetmedim zaten benim 4.dozumdu hiç birinde hissetmedim 🤣
Nureylaa Sedaumt52 ben daha önceden olmuştum 5 doza tamamlamak için gebelikte 2 tane oluyo zaten ama normalde 5 doz bütün doğurganlık boyunca koruyor tekrar tekrar uğraşmak istemedim
Sedaumt52 Kubralkakan malesef bu mecburi canım tetanoz aşısı kendin ve çocuğun İÇİN olmalısın olaki bi ameliyat durumu in
Burcinkys Sedaumt52 20+4 de ilk doz, bir ay sonra ikinci dozu oldum ilk dozda kolum bir hafta ağrıdı ikincisinde hiç ağrım olmadı şimdi 31 haftalığım bir sıkıntı yok 😊
ikigozumuncicegii Sedaumt52 20 haftalık olmama az vardı dedim sağlık ocağı ebemize bebek hareketini hissettin mi diye sordu bende hissetmiştim 2-3 gün oluyodu hatta hissedeki evet dedm o zaman oldum ilk dozu . Hatta bazıları 16 hastalıkken bile olmuş burda okumuştum .