Momlife1 ben 31 haftalık covid oldum aşısızdım ve çok ağır atlattım aşı olsaymış eğer daha kolay atlatırmışım. Hastanede yattım .Bir sürü kan sulandırıcı iğne serumlar parol serum pembe büyük bi ilaç verdiler sürekli, oksijen makinesi vs vs kullandım.