Bebegim4 Kızlar tüy dökücü krem kullansam olur mu zararı var mı bacak ve koltuk altı sadece 30 haftalığım
MCansuUz Bebegim4 kullanma deriye işlediği için deri altı yoluyls bebeğe geçme şansı varmış içindeki kimyasal maddelerin o yğzden ağda jilet öneriliyor hamilelikte yada epilasyon cihazı normal epilatörlerle yapabilirsin 👍
3prensessannesi Bebegim4 canım zaten tüy dokuculer zararlı gebelikte cilt hassaslasiyor özelikle özel bölge bi kere kullandım ilk gebeligimde bin pişman oldum afersiniz özel gölgem hep yandı tahriş oldu yuruyemiyodum resmen bi kuaföre git bence en iyisi
Bebegim4 Denizyildizii yaaa 😥 ağda yapamıyorum normalde annem ağdaysa alıyo ama serlajlıyım kasılıyorum diye nasıl alcam bilmiyorum jilet alırsam baş edemem artık