Mom54544 Kbrayank ben şu an yavaş yavaş yürüyorum senin normal 😊 inşallah sağ salim çıkarsınız yarın evinize atın kendinizi gerisi hallolur
Kbrayank Mom54544 Bende yuruyorum ama sezeryan oldugu için benimki dikişler ağrı yapiyor baya valla ee.mecbur kim.kalkcak ben kalkmasam çocuk uyuyor onu emziriyom bugün cikcam inşallah sen ne zaman cikicaksn
Mom54544 Kbrayank yanında kimse yok mu canım yardim edecek sana Kiz ben daha dogurmadim bekliyo bizimki neyi bekliyosa 😂 nst den çıktım az önce ara ara sancı çıktı bakalım doktorun cagirmasini bekliyorum
Mom54544 Kbrayank Gerci orasida doğru orda da haklısın kendi evin olunca hem bebek hem ev sana bakiyo bende geçecem eve annem bugün arkadaşıyla bisiler konuşurken duydum eşime dedim gel diye
Mom54544 Kbrayank Aynen oyle ben zaten istemiyodum annem yazdı çizdi eşim mantıklı geldi onayladı şimdi 360 dönüş var gdecem evine durmam daha