Cbusra93 Merhaba arkadaşlar çok şükür bende istediğim şekilde 38+0 iken normal doğum yaptım.Sormak istediklerinizi cevaplayabilirm
Aslhn12 Cbusra93 ilk gebeliğiniz mi ? Sizi en çok zorlayan ne oldu? Sizce sancı mı zor bebeğin çıkma anı mı? Bu arada hayırlı olsun rabbim analı babalı sağlıkla huzurla büyütmenizi nasip etsin amin 💓
Ayseyldrmx Cbusra93 maşallah, darısı bize 37+4 benimde Bi iki gündür yalancı sancı vuruyor bende normal istiyorum bakalım pilates topunda biraz bişeler yapıyorum hurma yiyorum hayırlısı
Cbusra93 Azra46 pilates ve yogaya gittim.Pilates hareketleri beni hamileliğim sürecinde çok rahatlattı.Doğum koçu tuttum onun o kadar faydasını gördüm ki size anlatamam o pilates topunun üstündeki hareketler falan bide ben kendi sancımla doğum yaptım
Cbusra93 minnakanneeee 10 üzerinden 1000 diyeyim size kendi sancımla doğum yaptım çok yoruldum ıkınmak beni mahvetti
Yavrukuslar Aslhn12 dayanamadım bende yazayım 😂 tabi ki de sancı zor bebeğin nasıl çıktığını anlamıyorsunuz bile içinizden bişey akıp gidiyor 😁
Cbusra93 Aslhn12 öncelikle teşekkür ederim ☺️ sancı çok zor ölüyorum sandım bebeğin çıkma anında ise ıkınmaktan çok yoruldum
Cbusra93 Polyannaa123 benim sancım gece evde başladı adet sancısı gibi hemen doğum koçumu ve doktoru aradım biraz evde bekle dediler 1 saat bekledim çok kötü oldım hastaneye gittiğimde 7cm açıklığım vardı