Arkadaşlar ben aşı olmak istiyorum ama bebeğime bir zararı olur diye korkuyorum sonuçta imzalatılan kağıtta sorumluluk alınmadığı belirtiliyor doktorlarda size bırakıyoruz diyorlar çok kararsızım şuan 25+4 teyim 2.doz tetanozumu oldum daha geçen hafta sağlık ocağındaki gebe hemşiremde 15 gün geçsin yaptıracaksan dedi çok kararsızım akıl verin etraftada yayıldıkça yayılıyor bu lanet virüs insan korkmuyor değil.