İyi akşamlar kızlar. Dün gece uyurken birden mideme bi ağrı sanki mideme taş basmışlar gibi sağa döndüm yatamadım sola döndüm yatamadım öyle böyle sabah ettim. Sabah lavaboya girdim aferdersiniz ishal gibi tuvaletimi yaptım. Bende öyle olunca midemi üşüttüm diye düşündüm. Sonrasında mide bulantısı hafif ağrılar sanki içimde gaz dolaşıyor gibi. Akşam eve geldim bu sefer belime vurmaya başladı ağrılar . Genelde çok ayakta durduğumda belim ağrır ama sürekli olmasa da yarım saatte bir karnıma tuvalet ağrısı gibi ağrı giriyor. Daha önce hiç sancı çekmedim acaba bu ağrı sandıklarım sancı olabilir mi ? Yarın kontrolüm var şimdiden acile de gitmek istemiyorum sezeryan olacağım zaten. Bu arada 36 haftalığım. Birde kızlar sancı sadece kasıklara mı girer yoksa mide tarafından falan da hissedilir mi ?