Beyzey53 özel hastaneyse genelde radyoloji bölümüne yönlendiriyorlar orada ayrı bir para vererek yaptırıyorsun ben 650 tl gibi bir fıyat verdikleri için kendi hastanemde özel başka bir klinik buldum 350 tlye farklı bir yerde yaptıeıp doktoruma gösterdim 22 haftalıkken gittim ben bayada memnun kalmıştım. Devlet hastanesiysede randevu verdiyorlar farklı doktor bakıyor genelde cihazlar değişik olduğu için.