ecce_mommy 123ayca23 tam nasıl sanciniz bende 38 haftaligim sol kasığa doğru özellikle birden bıçak saplanır gibi giriyor aynı saniye geciyo bir saat arayla oluyo bu şekilde mi acaba
3prensessannesi Yalancı sancıdir onlar canım düzenli sancılar başladığında doğumun başlar ilk 15 dkda bir 10 5 3 diye iner öyle sonra hop bebiş gelir :)
3prensessannesi 123ayca23 evet 123ayca23 doğum başlayana kadar bebek hareket eder canım kasilmalarla beraber doğum kanalına yerleşir