Nemusto Kızlar merhaba avicenna ataşehirde sezaryen doğum yapan veya çalışan var mı? Hastane prosedürü falan nasıl? Ebeye bebek eşyası veriyomuyuz?
leyliss_ Eltim orda dogum yapti cok pisman oldu sabah 9da ac karnima sezaryan icin cagirdilar, aksam 6da aldilar ameliyata nerdeyse 2 gun ac kaldi
Nemusto leyliss_ hangi doktor acaba? Daha önemli bi sorun olmasın yeter ki. Ben ilk kez geldim iyi gibi doktor