bigunanneolucak Kızlar utanarak soruyorum ama dış gebelikten sonra 3.adetim ama 26 gündür devam edıyor. Ve çok çok utanarak parçaları geliyor normal mi😏 Çarşamba gidiicem ama bi korkmaya başladım
Aysem- bigunanneolucak içinizde kalan kalıntılar düşüyor olabilir. Tabi ihmal etmeyin en kısa zamanda doktora muane olun korkmayın sakin olun.
bigunanneolucak Aysem- sağol canım. Bende öyle düşünüyorum aslında ama bilemedim Çarşamba gidicem inşallah 🙏🏻