Merhaba
Temmuz sonunda 8,5 haftalıkken bebeğin kalbi durduğu için kürtaj oldum. Devamında bakılması gereken her şeye bakalım istedik. Zaten seneler öncesinde endokrin doktorum istemişti ve mthfr a1298c genim homozigottu. İlk doktorum özellikle sordum bir şeye gerek yok demişti. Sonraki doktorum ise oksapar başlatmıştı ve sanırım geç kalındı😔 Sonrasında pıhtılaşma için faktör 2 ve 5 e bakıldı normal çıktı. Eşimle kan verdik kromozom analizimiz temiz çıktı. Rahim filmi çektirdim Sağ tüpüm tıkalıymış orada açıldı. Biraz yapışıklık var görünüyor. Pıhtı da olabilir diye cuma günü tekrar çektireceğim. Duruma göre histeroskopi olabilirim. Kan değerlerim normal, hipotroidim olduğu için ilaç kullanıyorum. Metillenmiş folik asite devam ediyorum.
Tekrar hamile kalmadan önce (inşallah kalabilirim tabii🙏🏻) başka yapılması gereken bir şey var mı sizce? Neler önerirsiniz?