DuruMeltem Vajinamda ve karnımda ağrı oluyor şişkinlik var yürürken yatarken ve kalkarken zorlanıyorum. Normal mi acaba doktor bana ilaç verdi bunlar için ama geçmiyor, erken doğum olma riski var mı sizce
Hilal-95 DuruMeltem 32 haftadayım bendede oluyor kafası aşada olduğu için ama çok fazla değil sadce yatakdan kalkarken felan oluyor ne ilacı verdi size acaba
Ayku6138 DuruMeltem Aynı şeyleri yaşıyoruz bacım 33 haftalığım kasıklarımda yoğun ağrı oluyor belime vuruyor enfeksiyon da var zaten 😌😔
DuruMeltem bende sertleşme bir de sancı gibi oluyordu adalat crono verdi normalde tansiyon ilacıymış ama bundada işe yarıyormuş tabi kişiden kişiye değişir sanırım onu bilmiyorum Hilal-95
Hilal-95 DuruMeltem anladım canm bende kasılma felan görmedi enfeksiyon vardı saşe verdi oda hafif ağrı yapıyor göbek deliğimin orda geçmiş olsun 🙏🏻