Merhaba. 36 haftalık hamileyim ve gebeliğin sonlarına yaklaştığım için sanırım ağda yaptırırken çok canım acımaya başladı. 38. Haftamda planlı sezeryan yapacağım öncesinde de son ağda vs. İşlemlerimi yaptırmak istiyorum ancak acı aklıma geldikçe geri kaçıyorum. Bu emla diye bir krem varmış. Kullananız var mıdır ? Nasıl kullanılır ? Etkili midir ? Şimdiden teşekkür ederim 🙃