AE42 bende de çok sık oluyor korkulacak birşey yokmuş, çok rahatsız olursanız KBB uzmanı o damarı yakıyormuş, bn gerek duymadım, kanayınca peçete koyuyorum 40-50 sn de geciyor. Hemen her sabah genizimden kan geliyor, burnum da. 2 günde 1 fln kanıyor alıştım ama:)