Merhaba canım.. Rabbim sağ salim.kucagin almayi.nasip etsin öncelikle..ben 3 yaşına kadar oda yapmayi dusunmuyorum çünkü 2 yaşına kadar sürekli emdi beni.odalar arası.git.gel yorucu olur diye.dusundum.. şimdi 2.5 Yasin da park yatak da bizimle aynı odada şuan yatıyor..ayrıca ben oğlum.ilk doğduğunda 6 ay a kadar anne yani kullandim..sonra sigmiyorlar zaten park yatak kurdum sallana bilinen.. hep odalar arası gecis yaparken götürebiliodum hem de başka yere giderken kalmaya .. ilk resimdeki besikden alan arkadaslarim vardı çoğu pişman oldu hattı sattılar hamak beşik park beşik e falan geçtiler ama tabi tercih senin..:)