Acremine İlk gebelikte çok normalmiş benim de 19+4 ama henüz hamile olduğum anlaşılmiyor . Doktora sordum en son ki kontrolümde. İlk gebelikte normalmiş ve tabi yapısal durumlar da etkiliyormus boy, kilo iç karın genişliği vesaire . . Benim boyum da uzun zayıftım da zaten ve tabi iç karın geniş üstüne ilk gebelik çok normal hatta 7. Aydan sonra çıkar karnın dedi doktorum..
Yaa ama tabi çevreden gelen patavatsız yorumlar sinir ediyor insanı 🤦🏻♀️