Benimde Şubat görünüyor. Bende 13-14 tane atlet gibi olan zıbınlardan var.2 tane hastane çıkışı(3-4 parçalı öyle aşırı kapsamlı değil ) 2-3 tane alt üst takım var. 3-4 tane de tulum var. 3 tane daha tulum alacağım yeterli gelir diye düşünüyorum. Yani bunlar hep 1-3 ya da 2-4 ay. Zaten yetmezse sipariş veriyoruz hemen geliyo o yüzden aşırı da almak istemiyorum. Çorap eldiven şapka da olmalı tabi. Yelek ve hırka almadım henüz 2-3 tane yelek bir iki tane de hırka alırım yeterli gelir. H&M de çooook güzel şeyler var tavsiye ederim. Bebeğin Dolabının tamamı h&M nerdeyse 😂