Nnurdan Kuzum şanlıurfalıyım ankarada yaşıyorum. İki ay önce yani beş aylık iken urfaya gittim 10 gün için de iki kes yedim şükür birşey olmadı. Kurbandan kalan ciğer vardı onuda eve geldiğimde ben kendim yaptım şükür yine birşey olmadı. Tabi yine size kalmış ama bana ve oğluma birşey olmadı şükürler olsun