Azraninannesii bende 33 haftalığım normalde çok hareketlı 2 gün falan hareket etmedı ama neler yaptım yanı hareketten sayılmaz hıssettıgımde o kadar az neyse gıttım doktora hiç bir skntı yok dedi yolladı beni ertesı gün yine oynamaya basladı maşallah❤️❤️ Sakın olamazsın ama ben bı ayna olmuş olyım sana bi gün daha bekle bakalım oynıycaktır keyfı yerıne gelınce, bide çok tuhaf ama benim bebiş ben baya dinlenmış oldugumda oynamıyor ama gün içinde dışarı falan çıkıyım coşuyor dene sende istersen☺️