ressamistanne İnsanı gerçekten çok etkiliyor😔 ama öyle miktarı çok fazla değilse, kanama kesede değilse ilaçlarını al kafana çok takma. Bol bol dinlen. Ben kanama başladığı gibi işten rapor aldım. Sonra baktım olmayacak işten ayrıldım. Bol bol yattım yani. Benim ilk çocuğumda da böyle olmuştu, yine iğneli ilaçlıydı. Bunuda doğurayım çocuk defterini kapatacağım🙈