Mmlek bence tam aksine. Evet ilk zamanlar çok işinize yarar ama bebek buna alışırsa anneyi çok zorlar. Ne kadar az sallanırsa ve buna az alışırsa o kadar iyi. Yani şöyle düşünün o ana kucağında bebeğiniz ne kadar durabilecek kaç ay kullanabileceksiniz. Evet sallanmak ilk 3 ay için inanılmaz rahatlatıyor bebeği çünkü sallandıkça içindeki gaz yer değiştirip rahatlatıyor. Ama bunun sonrası var birde. Ben bir kere gazı olduğunda sallayarak uyuttum ve hala azda olsa bunu istiyor. 19 aylık bu arada. Daha sonra artık bunun diğer evresi ayakta gezerek emzirme falan. Elbetteki bebeğimiz ve gelişimi bizim için çok önemli fakat anne ne kadar az zorlanırsa o kadar iyi. Bazı şeylerin ileriki dönemlerini de düşünmek lazım.