Arkadaşlar ben gebelikten 6 ay öncesi hpv virüsü atlattım. Siğillerim vardı yakıldı.Sırf doktorum her şeyi biliyor diye özel hastaneye gitmedim şehir hastanesinde devam ettim. Hpv geçirdiğim için sezeryan olmam gerektiğini söyledi bende bebeğin sağlığı için kabul ettim. Bugün öğrendim ki 35. Haftamda doktorumun tayini çıkmış ve Ankara’ya gitmiş. Son anda doktor bulmak ona her şeyi yeniden anlatmak benim için büyük sorun. Kan pıhtılaşmamalı gibi bir sorunum zaten var. Üstüne bir de hpv.. Bugün gittiğim doktor hpv şuan aktif olsada, siğil olsa da bende normal doğum yaptıracağını söyledi. Sonuçta eşimden bana benden eşime geçen bir hastalık bebeğe de temas yoluyla geçebilir. Şuan aktif değil ama bunu söylemesi beni çok rahatsız etti. Ne yapacağımı bilmiyorum.. Hpv atlatıp normal doğum yapan var mı? Sizce ne yapmalıyım?