Rumeysaakyr Bugün 2 test yaptım idrar tesi pozitif ve adet 3 gün gecikti bugün de iç çamasırıma koyu kahverengi akıntı şeklinde geldi yerleşme kanamasıdır değil mi
sedacelikss Rumeysaakyr benim de sizin gibi oldu 7-8gün kadar idrar testi yaptım kanamadan sonra iki günde bir düşük mü yerleşme mi emin olmak için hep pozitif çıktı,sonra kan verdiğimde hcg 1900 çıkmıştı
Rumeysaakyr Duy_gu kan testi 5 gün önce verdim 4 doktor da dedi tam sınırda gebelik belirtilerim var kasık ağrısı batma yarın tekrar kan vereceğim