fatma1941 Ben 41+2de doğum yaptım hiç stres yapma canım sadece bebek hareketkerini takip et ve psikolojini rahat tut yeter
Siir_Hayal fatma1941 normal mi yaptınız sezeryan mı ? Bende 39+4 bugun gittim dr ama herşey normal dedi bebek kanalda günüm doldu ama ne sancı ne açılma hiç birşey yok