bebisim-_00 38+3. Gün sezeryan olcam sabah. Erken mi ? Dr. Verdi günü benim haftada sezeryan olan kimler var.bu arada kilosu 2900 du en son doğuma kadar en az 3100 3200 olmasını tahmin ediyoruz
MomHero2 bebisim-_00 kaçıncı hafta da kilosu 2900 dü bana da aynı günlerde veriliyor eğer doktoru ikna edersem 38+6 ya kadar beklemeyi istiyorum
Ozcan_sukran38 bebisim-_00 36 haftada 2700gr di şu an 37+3 um 39 haftada sezeryan olcam 8 ekime gün verdi doktorum
Ilkayy bebisim-_00 37 den sonra doktorlar normla görüyor canım seswryanı tabi anne karnında ne kadar dursa okadar iyide
bebisim-_00 Ozcan_sukran38 Aramizda 4 gün var bende tam 37+3 um canım şuan senden 4 gün önce alincam o zaman sezeryana
Ozcan_sukran38 bebisim-_00 Ben tam 39+0 olunca doğuma gircem hayırlısı olsun hepimiz için inşallah cnm
Zehraspl bebisim-_00 canim tam zamani bendede oyle oldu zaten 2 hafta daha beklesen normal dogurursun bebegi riske atmamak icin 2 hafta once aliyolar kilosuda gayet iyi zaten kilo almasa bile bence gayet saglikli benim buyuk kziim 2.970 gram dogmustu bakalim bu bebegm kac kilo dogacak
melegim_ve_ben bebisim-_00 6 Ekim 38+2 de sezeryan günümüz.37+0 da 3 dü kilosu.Haftaya kac gr alır bilmiyorum.Dr gelisimine bakıp tarih verir en uygun zamanı içinizi rahat tutun.
bebisim-_00 melegim_ve_ben benimde 37+0 da 2980 di kilosu benimde 38+3. Gün alcaklar 4 ekimde hemen hemen aynıyız 😁 aman çocuk kg alsin diye çok yeme dün gece ölüyodum
melegim_ve_ben bebisim-_00 İki gün önce de ben gece gaz sancısından öldüm Her şeyi ust uste yiyince🙈🤗 Gece yatmaya yakın yemem artık cok fenaydı.Dr normal dedi kilosuna . Sağlıkla gelsinler biz dışarda besleriz onları 😍🐣
glbyzksr bebisim-_00 ben de 38+2 de doğuracağım. Doktorum 37 de alırım ama 38 i bekleyelim dedi. Ben de dayısıyla aynı gün olsun diye bir tarih verdim doktor da olur çok da güzel olur dedi