Kizlar merhaba ben 23+0 haftalik gebeyim bugun detaylı ultrasyon girdim tabi 800tl ödedim o ayri bisey bebegim 400 grm dedi Dr bana çok az geldi ama Dr normal 2 hafta arkadan gelio geç dolenmis olabilirsin dedi ama normal drdi benim gibi olan varmi çok merak ettim uzuldumde bana hemen kilo vermem gerektiğini söyledi ben nasıl vercem 2 tane düşük yaptim yani doğum oldu dikisliyim Dr bana hiç kalkmycaksin yürümeyeceksin dedi ee bende ne yapım nasil vercem yardım edin lutfen