busra_akkose Ekinff aslında biliyorum ama bebek olunca şuan herşey tehlikeli gibi geliyor acaba kullansam birşey olur mu tetikler diye düşünüyorum hep kanamadan sonra bu konularda saha çok hassaslaştım
Ekinff busra_akkose cok haklısınız endısenızde siz doktorunuz ne dıyorsa onu yapın. Bol şifa diliyorum 🙏🏻
Kahverengi busra_akkose bu ay atlatım bende coronayı bana kan sulandırıcı demediler ben kullanmadım bir sıkıntıda olmadı kişiden kişiye değişiyor demeki
Withbaby Bende 5. Günümdeyim pozitif olarak oksapar kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. Açıkcası iğneden korkuyorum 😅 zor yapıyoruz hergün. İnşallah 10 tane ile biter daha fazlasına katlanmak çok korkutucu 😕
busra_akkose Withbaby normalde korkmazdım ama bir iki acı tecrübeden sonra bende iğneden korkuyorum allahtan hap ile kurtardım şimdilik 😂
Pinarrr_21 busra_akkose çok geçmiş olsun benimde bugün bitti karantinam bende sağlık çalışanıyim ben enox 06 lik kullanıyorum ama benim pıhtılaşma problemim var ondan dolayı ama genelde iğne önerdiklerini duydum hamilelere hatta bana covid polikliniğindeki kadın doğum doktoru 0.4 mllik yazdı kendi doktorum 0.6 lik senin için daha uygun dedi
busra_akkose Pinarrr_21 aslında benim doktorum vermedi asıstanı olduğum doktor söyle kullanmaya başla diyince öyle sordum oda kullan dedi
Emineabdullah busra_akkose asi oldun yani bide korkuyorum hem asidan hemde grip oldugum icin test verirsem pozitif cikar diye
busra_akkose Emineabdullah evet evet olmuştum 3 dozumu olmadım sadece onu erteledim biraz ama keşke olsaydım diyorum
Kurabiyecik busra_akkose gebelikte coraspin yeterli olmuyor canım. Bu nedenle oksapar iğne yapmayı öneriyor kadın dopum uzmanları. Ben de covid atlattım. 1 ay iğne kullandım. Göbekten yaptım kendime
busra_akkose Kurabiyecik valla bilmiyorum ki doktorum coraspirin kullan dedi sadece yarın tekrardan sorarım ama geç oldu diye soramadım çok şükür iyiyim ama kanamam olduğu zamanda çalışmaya devam etmiştim öyle düşük tehlikem yoktu sadece tedbir amaçlı iğne vermişti doktorum
b_e_b_e Ben yeni geçirdim agır bi grip gibi geçiyor 35haftalığım. Aşım yoktu olmayıda düşünmüyorum. Dogal vitamin kaynaklarından beslendim. Çok şükür iyi atlattım.sadece tat koku yok hala. İlaç hiç içmedim