Benimde pozitif çıktı 7 gunumdeyim ilk 5gun çok kötü geçti hep yattım ve nefes darlığı ve öksürük vardı yeni yeni toparlıyorum .İlk gün filyasyondan geldiler esime ilaç bıraktılar o kadar sonraki günler kimse gelmedi birkaç kere telefonla aradılar nasılsınız diye o kadar