Kızlar 27+3olduk ve en son 25haftalıkken hastaneye gittim kendi doktoruma olmadığı için baka doktora gittim ve bana biraz suyun fazla olduğunu ve bebeğin de 100 gr kilosunun fazla olduğunu söyledi gebelik şekerin olabilir dedi tatlı yememeye dikkat et dedi bu durumu yaşayan yada bilgisi olan var mı sizce ne yapmam lazım