Busebalcimmm Kızlar bir bucukt yasında kızım var ve 38. Haftama girdim pazar günü doguma gircem 2. Sezeryan olanlar tavsiyede buluna bilir mi? Korkmuyoruö değil açıkcasıok ağrım olurmu kızımla ilgilene bilirmiyim acaba diye