hayathayal bizde park beşik almayı düşünüyoruz yani alacağız , ama şöyle bişey var biz sürekli tayinci olduğumuz için mobilya tercih etmedik ve şimdilik oda yapmayacağız eğer yerleşik bir hayatım olsaydı kesinlikle beğendiğim mobilya dan olan beşiği alırdım , sizin kendi durumunuza göre değişebilir ☺️