Gizem93 Burcuosman Ben sürüyorum sadece sürerken camı açıp evi havalandırıyorum koku rahatsız etmesin diye.
Nemusto Burcuosman ben nolur nolmaz diye yves rocher den aldım oje asetonu falan. Onların ürünlerinde kimyasal yok temiz içerik😊
Caglaluna Burcuosman ben sürmüyorum, zararı yoktur ama aseton kullanmak pek içime sinmiyor. Hem kokusundan hem de kullanımı güvenli gelmiyor. Ara sıra kullanımda belki etkisi olmaz ama devamlı kullanımda zararı vardır diye düşünüyorum 🌸
lovefool Oje değil fakat aseton solumak zararlı. Banu Çiftçinin kitabında okumuştum. Kullanıldığında açık havada balkolda vs maske takarak kullanılabilir belki.