OOzge25 benim doğumuma epey var ama zaten göğüslerimde yarıklar vardı ama acı sızı olmadığından oralı olmamıştım normal değilmiş meğerse😄hamile kaldıktan sonra dert etmeye başladım bebek doğana kadar toparlayayım diye doktoruma sormuştum o da mustela önerdi ben de ondan alıcam muhtemelen kullanım tecrübem yok ama bana doktor önerisi oldu o yüzden yazmak istedim umarım faydasını görürüz