Sibelumuc Hanzademerve  https://imgyukle.com/i/fS2Uq bunada yorum yapabilir misiniz acaba
Gamzeli_anne_ 1Prens_annesiii Benim oglumda böyleydi erkege cok benziyo bide sey derler kese fasulye gibiyse erkek yuvarlak olursa kız diye canım
nalansrt @Hanzademerve ya lütfen lütfen benimkinede bir tahminde bulun 🙏🏻 herkes daha küçük diyor ama çok merak ediyorum ☺️