Gamzeli_anne_ 1Prens_annesiii Benim oglumda böyleydi erkege cok benziyo bide sey derler kese fasulye gibiyse erkek yuvarlak olursa kız diye canım
kibariye41 @Dilose daha önce sormuştum küçüktü şimdi 12 haftalık olduk şimdide tahmin yapar mısınız ?
kibariye41 Dilose daha öncede erkek demiştiniz ama doktor kıza benzetti bir daha sorayım istedim teşekkür ederim yinede☺️
Elanurgvn61 Dilose Canım valla senin adını çok duydum da bir sorayım dedim ben 8 haftalık gebeyim keseden anlayabilirmisin cinsiyeti acaba🤗🤗😊😊