anneligeadimadim Hanımlar bel ağrısı ve kasık ağrısı gebelik belirtisi mi, yaşayan oldu mu? Normalde regliye yakın karnım ağrır benim belim ve kasığım ağrımaz, inşAllah gebelikten dolayıdır bu ağrı 🙏🏻
momiesbabies anneligeadimadim evet öyle ağrı oluyor , hatta regl zamanınız gelince o bel ağrısı yine vuruyor ayda bir. Ben ağrı olunca hamile değilim regl olucam sanmıştım
Teusa anneligeadimadim ayyy ben. Kasık ağrısı ile hamile olduğumu anladım diyebilirim. Çünkü hiç o tür bir ağrı yaşamamıştım ne regle benziyor ne başka bir şeye. Çok acayipti.. 2 hafta flan sürdü sanırım özellikle geceleri geliyordu
Blueedreamssx anneligeadimadim Yok canım afetim 1 hafta gecikmişti öyle öğrendim ama adet haftasındayım kasıklarım ağrıyordu aynı adet sancısı gibiydi dedim kendi kendime bu ayda olmadı diye 😂 çünkü sancılarım oluyordu ama gel gör ki şuan 29 haftalığım çok şükür
anneligeadimadim Teusa evet regl ağrısı gibi değil normalde regl ağrım 1 hafta öncesinden başlar karnımda ama bu sefer farklı inş güzel haberi alırım ben de 🥰