N-h-e123 _ipekkkkk vermek zorundalar çünkü size ait organ. Bende bu sefer isteyeceğim en azından kozmetiğe gideceğine gömerim
melikeguneyozalp İstediğiniz takdirde veriyorlar diye biliyorum, form doldurtuyorlarmış sadece öyle duydum.
_ipekkkkk melikeguneyozalp Allah razı olsun sağolasın doğuma girmeden isteyecegimde o yüzden canım 🌸kimi hastane vermiyormuş
_ipekkkkk N-h-e123 aynen kök hücre olduğu için dış ülkeye falan satılıyormuş kozmetik ürünlerinde kullanılıyormuş dediğiniz gibi ve yiyorlarmiş 😟 Zaten dinen vücuttan çıkan et parçası kıl tüy tırnak gömülmeli o yüzden bende isteyeceğim 🌸🍂
_ipekkkkk Sedamamiasya Bende duyunca şok olmuştum intetttende araştırdım o yüzden doğumda almayı düşünüyorum 🍂