Fatmaens34 sizi şikayet etmesinin nedeni yanlış anlamadıysam sizin onu istemediğinizi söylemesi evine kabul etmiyor beni istemiyor geleyim dedim kabul etmedi istemedi vs. Bu nedenle şikayet ediyorsa böyle bir izlenim vermemek en iyisi. Ağda yapicam gelemem deseniz geleyim ağdayi birlikte yapalım demez. Diyelim ki haddi aştı geleyim birlikte ağda yapalım dedi siz rahat edemem ben öyle dediniz. Ailenizi arayıp şikayet ederse ağda yapacak beni istemedi diye. Aileniz de derki ağda yi da bırak kendi yapsın. Bu örneği niye veriyorum bazen hayatta böyle olmak gerekiyor. Uyanık akıllıca davranmak ailenize eşinize şikayet etse dahi kendisi komik duruma düşer. Şikayet etmesinden ziyade neden ne konuda şikayet ettiği önemli.