21glcn
ayy aynı sıkıntı bende de var 14 haftalık ilk gebeliğim ,bulaşıkları yıkamak için bile tezgahta dursam ağrı bastırıyo aslada geçmiyo yatarken sağdan sola doğru bile dönemiyorum eşim yardım ediyor doktora sordum normal diyor ama hiç normal gibi değil hiç bi iş yapamıyorum evde okadar yani