Ebruebru ErvaVeBebegi inşallah düzelir. Benimki sürekli böyle. Doktor normal deyip gönderiyor. İki tane serum yazdı. Geri vazgeçti. Hiçbirsey yapamıyorum.
Ebruebru MerveYeilyurtahin bulantım hiç Yok benim çok şükür. Sadece tiksinti var. Özellikle mutfaktan. Burnum tıkalı girip çıkıyorum.
MerveYeilyurtahin Ebruebru tiksinti normal. Benimde bulantım yok eskisi kadar çok şükür. Ama mutfakta pişen yemek kokuları rahatsız ediyo benide.
Ebruebru Merveyeilyırtakil MerveYeilyurtahin evet benim de öyle. Yemek yapmak istemiyorum hiç. Eşimin yaptığını yiyebiliyorum ama kendi yaptığımı yiyemiyorum.
MerveYeilyurtahin Ebruebru uzun zamandır bende yapmıyorum yemek. Annem kayınvalidem eşim filan yapıyo hep. Atlatacaz ama az daha sıkalım dişimizi 🙏
Efebilal MerveYeilyurtahin valla kızlar benim bulantım çok özellikle kokulara karşı lavaboya bile zor giriyorum hayırlısıyla geçsin şu günler inşallah 🙏🙏