Nazlii__ Hamileligimi öğrenmeden 3 gün önce akşam saatleri hep uykum geliyordu , bebek düşündüğümüz aynı ayda hamile kaldım ve sadece uyku belirtisi oldu 4 haftalıkken öğrendim 6+4Te ilk doktorkontrolmzde doktor şanslı ailelerdensiniz dedi şuan 17+6yiz kızımla hiç bulantı kusma yaşamadım bu zamana kadar doktorumuz şanslısınız demisti 3 aya kadar uykum oluyordu akşam saatler 3 5 ara si kestiriyordum akşamları bazen erken uyuyordum şimdi hamilelik belirtim sadece uyku oldu 17+1de hareketini hiss3ttim 🤗 0.4 mg folik asit kullandım 10.haftamda omegaya geçtim doğuma kadar devam edeceğim, birde d3 k uillaniuorum d vitamini 3 aya kadar uyku olma hali rahme yerleştiği için sonrasında uyku hali olmadı hiç normalde de eşimi ise uğurlar uyumam şimdi de normal yaşantıma devam ediyorum eşimi uğurlar kahvaltı eder yemeğimi yapar temizlik günümse temizlik vs sonra kızıma kitap okurum günlerimiz çok güzel geçiyor 🤗