Kızlar merhaba🤗 bugün ilk doktor randevumuza gittik keseyi ve 1milimlik bebişimizi gördük, haftaya salı günü de kalp atışı için çağırdı doktorumuz geçen ay kimyasal gebelik yaşamıştım şuan duphaston kullanıyorum tedbir amaçlı yalnız benden herhangi bir kan tahlili istemedi tsh geçen ay bakılmıştı ve normaldi. Sizden istenmiş miydi ilk kan tahlilleri ne zaman yapılıyor tecrübenizi paylaşırsanız sevinirim 🙋♀️💜