ElfErk 1Ezgiii ben de yiyiyorum mide bulantima ve mide yanmasina ben de çok iyi geldi psikolojik mi bilmiyorum ama rahatlıyorum yiyince
acabakim 1Ezgiii buz yemek bebeği karartıyor derler ten rengi olarak çünkü bebek içerde üşürmüş . Belki sadece hurafedir bilemem. Ama ciğerlerinizi usuturseniz öksürüğe neden olabilir o da bebeğin emzikten düşmesine neden olabilir.
BediaTezcan 1Ezgiii Ben yiyorum hemde deli gibi, artık frenlemiyorumda kendimi 36+1 deyim yaklaşık 10 haftadır yiyorum mide yanmamı başka hiçbirşey geçirmiyor ☺️
1Ezgiii Zehra9616 ay ben onu da yiyorum 😄😄 ama deli gibi duvarlara bakıyorum ya oymak geliyor içimden tabi bu durumda olmayan manyak mısın diyor
1Ezgiii ElfErk ben toprak yiyormuş gibi düşünüp yiyorum çok rahatlatıyor benide üstüne ılık su içince bogazlara da bisey olmuyor 🤣
elmaliturtamm 1Ezgiii hasta olursun hamilelik döneminde en ufak üşütme soğuk algınlığı dahi yaşamayayım diye , boğazlarını ciğerlerini üşütürsün yeme dikkat et hamilelikte doğru düzgün tedavi bile olmuyor hiçbir hastalık
Hilal_cskn38 1Ezgiii bende yemiştim suçla havalarda bunalmıştım açtır ctur yedim agustosta şimdi 36 haftalık olduk soguk zaten hastalandım neler cektım hastalıktan bogazdan 10 gün 🤦🏻♀️