Melek12 canım beneto çok kötü bir markaymış bi ara eşim tutturdu fiyattan dolayı ama ben direndim almıcam diye çünkü internette çok kötü olduğunu tekerlerinin zamanla esneyip kırıldığını okumuştum baby hope santana aldık biz daha kullanmadık ama güzel görünüyor kullananlarda memnun bakalım artık allah kullanmayı nasip etsin